back to school


see that picture? paham kn maksudnya. kalau tk paham , maksudnya AKU TK NK BALIK SEKOLAH OPSS TK MAKTAB. awalnya nk balik. homework pn tk siap lg. ohh! tolong lh. aku belum puas nk minum air masak kt umah ni lg. aku belum puas nk gentel bantal kt umah ni lg. and and yg penting aku belum puas usha tv lg.

haishh! lepas ni SPM. sijil paling merana. HAHA. nmpak beno terseksenye. yea. ingt best nk ambik spm. sape yg ckp best tu memang da putus fius. aku da buad kerja berani mati. BI tk sentuh lg. memang tempah maut. gua tk minat BI. hampehh :'(

ada tk sesape teringin nk gantikan tempat aku untuk ambik spm. aku belanja nasi kandar. sedap. teh tarik satu cawan. hmmm! sedapnya. sape nk angkat tgn.

susahnya hidup sebagai pelajar ***ohh! mengapa skema?! hah! lg satu benda yg aku takut nk masuk tahun depan. KELAS?! aku kelas mana? aiseh. mktab pn satu apsal nk tukar tukar kelas pulak. da lama hidup lh tu. teringin agaknya kena sebat dgn ekor arnab. ada gaya taiko kongsi gelap tk? HAHA. bangang!

dah dah. sape tk suka gua punya post gua nk ckp WATERPARK! kidding :P