confuse?!

confuse, confuse, confuse!!!! haritu cik kon buad satu seminar utk course apa kita nk bila masuk U nnti. pastu dia ad bg satu handout senarai course yg ad dkt U nnti. yg jadi masalah kt gua sekarang ni, gua tktau nk amik course apa and gua tktau cite cite gua. so mcm mana?

gua ad tnya abah gua. dia kata why not try amik law. course tu nmpak mcm okay. gua pn ad jgk search kt internet pasal course tu. bila gua tgk, rasa mcm boleh tp gua tk minat pasal law. bkn apa, gua kena pandai bedebat. okay maybe it's okay. just berdebat je tp gua tkde high confidence bila nk brhadapan dgn org.

gua penah jgk surf internet pasal course engineering. gua rasa gua minat sbb gua lg prefer megira dr menghafal. tp bila gua refer blk exam gua, gua tgk gua lebih pd sastera dr sains maths. so what should i do now? law or engineering?

makk ckp, senang cerita jd cikgu. cuti pn byk. salary pn okay. time for family pn byk. makwan pn ckp benda yg sama. semua benda start from cikgu. yess, benda tu betul tp gua rasa smpai bila family gua nk ad keturunan cikgu. parents gua cikgu then gua pn jd cikgu. it's like mcm tk berkembang kn? bkn nk pndng rendah pekerjaan cikgu tp gua nk something yg better dr tu.

arghh susahnya. tk lama lg gua nk kena isi borang spc. so mcm mana? nk pilih course apa? abah ad ckp amik je course law. it's okay. okay aku accept. pilihan org tua lg betul dr kita kn? diaorg lg byk mkn garam dr kita.