PRICE ARTHUR!!

now, mau cerita sikit pasal lelaki ni. kacak sgt. oppss tk. actually comel jee. muka ala ala bradley james. tk kenal lh tu. actor yg kacak bergaya dlm cite merlin. tau kn? alaaa, prince arthur. sekarang ni gua daa jatuh cintan kt mamat ni. amboi!! tipuu je. tk lh sampai jatuh cintan segala. just suka usha muka dia je.



kacak kn? actually muka dia tk lh sekacak bradley james ni. kalau sekacak dia ni makhluk kt mktab tu tk nk belaja da lh. semua pakat tengok dia. mogok tutup buku.

semalam gua online, gua nmpak dia pn online. haishh! rasa nk jerit je. nasib baik aku pikir kt umah. kalau kt mktab aku jerit smpai cacing pn tk boleh tido. haha. kesian cacing jd mangsa.

okay okay. gua punya post boring. jap jap. alaa. mcm lh korang tkde suka sape sape. mesti ad kn? so lntak gua lh gua nk tulis pasal apa pn. gilaa EMO!

now, nk cite sikit. kt mktb bila selisih dgn mamat ni, gua rasa melayang der. gua pn tktau kenapa. rasa mcm kt kayangan. huh! byngkan. berdebar debar. rasa mcm nk pegang jantung ni suruh stop berdenyut. pipi gua blushing bkn main lg. merah merah jambu segala. so apa cer? apa tanda kalau da gua jd mcm ni? cecite sikit.

*blushing ala ala minah ni. apa ce beb!